11 maja 2013

MIASTO - wyzwania dzień VI

W swoim życiu byłam już w wielu miastach, wszak już trochę na tym świecie jestem :) Dzisiaj chcę Wam pokazać dwa, jedno bliskie sercu ze względu na to, że tam się urodziłam i przez 5 lat wychowywałam, a drugie dlatego, że marzę, by w końcu kiedyś tam pojechać. Dlatego dzisiaj będą 2 zdjęcia, wiem, że to nieregulaminowe, ale nie mogłam się powstrzymać, mam nadzieję, że Ula mi wybaczy :)
"Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie, co posiadacie", a ja wiem i właśnie teraz się pochwalę :

i jeszcze Was zaproszę muzycznie, piosenka może nie najwyższych lotów, ale za to walory turystyczne miasta ukazane w całej okazałości...
do Wysokiego zapraszam :)

a tu już drugie miasto ze swą najwspanialszą i najznamienitszą budowlą

poznajecie?

2 komentarze:

  1. Ja bym chciała jechać do Verony:) Jesli kiedyś będę miała możliwość wycieczki za granice to właśnie tam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosja, Włochy i Rodos to moja wielka trójka, kiedyś na pewno tam pojadę :) I Tobie również tego życzę :)

      Usuń