27 kwietnia 2010

Deszczowe wspomnienia

Za oknem deszcz siąpi od rana
To zły znak, myślisz
Gdzie jesteś Kochana?
Już mi się dziś nie przyśnisz
Odeszłaś bez pożegnania
Z trzaskiem zamknęłaś za sobą drzwi
Nawet " Do widzenia" nie powiedziałaś mi
Wiem, że nie wrócisz
Już wiem to na pewno
Dlatego płaczę,
A deszcz razem ze mną
Błękitne oczy wypłakuje swoje
Patrząc na to nieszczęście moje
Wiem, zawiniłem
Twą miłość straciłem,
Gdy Cię zdradziłem
Największy błąd w życiu popełniłem
Gdy innej uśmiech odwzajemniłem
Nie wybaczysz mi tego, Kochanie
Na zawsze w mym sercu pustka zostanie
Rozumiem, że nie masz siły,
By wymazać z pamięci chwile, które tak bardzo Cię zraniły
I nawet jeśli obiecam, że tego już więcej nie zrobię
Przebaczenia nie wzbudzę w Tobie
Więc żegnaj, Miłości moja
Byłaś mi wszystkim, co najdroższe, najpiękniejsze,
Dziś pozostały tylko łzy, wspomnienia i wiersze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz