27 kwietnia 2010

Wiosenna miłość

Wiosna w ogrodzie, lesie i sadzie
Wiosna w mej głowie i w sercu nawet
Przyszła bez uprzedzenia, jak zwykle co roku
I sporo zamieszania zrobiła wokół
Tak mi zielono, ciepło, cudownie
Czujesz to?
Ten podmuch cichy, łagodny
Wiosną widzę Cię wszędzie
W białym obłoku na niebie błękitnym
Na łące wśród kwiatów, które zakwitły
W listku zielonym na młodej topoli
Mogę Twój obraz oglądać do woli.
Tak mi zielono, ciepło, cudownie,
Czujesz to?
Ten podmuch cichy, łagodny
Wiosną czuję Twój zapach
W porannej kawie z kropelką mleka
W smudze powietrza, co mi ucieka,
Gdy chcę ją złapać, myśląc, że złapię Ciebie
Czuję Twój zapach w świeżutkim chlebie
Tak mi zielono, ciepło, cudownie
Czujesz to?
Ten podmuch cichy, łagodny
Powiedz kochany, że widzisz mnie wszędzie,
Że czujesz mój zapach
I zapamiętasz do końca świata
Wszystko, co było, co jest i co będzie
Tak mi zielono, ciepło, cudownie
Czujesz to?
Ten podmuch ciepły, łagodny
Jeśli nie, daj mały znak
Nikły szept, drobny gest
Dotknij mej dłoni, a zrozumiesz, co to znaczy
I wszystko już będzie inaczej
Będzie Ci zielono, ciepło, cudownie
Poczułeś to?
Ten podmuch cichy, łagodny
Od dzisiaj na zawsze
Nie ma podziału na Twoje, moje, jest tylko Nasze
Odtąd dwa serca jednym rytmem będą bić
A dusze Nasze w zgodzie będą żyć
Będzie nam zielono, ciepło, cudownie
Poczuliśmy już to,
Ten podmuch cichy, łagodny
A gdy Nas zapytają, co to takiego
Bez zastanowienia jednym głosem odpowiemy
To MIŁOŚĆ, co przyszła z pierwszym wiosny tchnieniem
I nie odejdzie nawet wtedy, gdy Nasze powieki zamkną się na wieki
I nie ujrzymy już wiosny na ziemskim padole,
Lecz w Niebie będziemy ją mieli do woli.


Dla Natusi :)*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz