05 stycznia 2015

Tydzień z książką - dzień 1

Dzisiaj zaczynamy nową blogową zabawę - Tydzień z książką. Przez siedem dni będą się tu pojawiały wpisy traktujące o książkach.
Na dzisiaj wybrałam powieść, którą, jako pierwszą przeczytałam w nowym roku.

Przedstawiam Wam nie kogo innego, jak "Mistrza" Katarzyny Michalak.

Katarzyna Michalak jest jedną z moich ulubionych pisarek, a "Mistrz" stał się jedną z ulubionych powieści. Zapytacie pewnie dlaczego? Już odpowiadam. Książka wciągnęła mnie do tego stopnia, że nie mogłam się od niej oderwać. Musiałam poznać historię do końca.
"Mistrz" okazał się po prostu arcydziełem. Jest to chyba pierwsza książka, przy której zakończeniu po policzkach popłynęły mi łzy. A to już coś znaczy, prawda?
Jeśli chcecie poznać Raula, Vincenta, Pawła, Sonię i Andżelikę zapraszam Was do sięgnięcia po tę pozycję. Jestem pewna, że emocje będą Wami targać od pierwszego do ostatniego słowa, a zmysły zostaną rozbudzone tak, że jeszcze długo nie zdołacie nad nimi zapanować.

Uwaga! Powieść tylko dla dorosłych.

Przyjemnego czytania!

Wierszokletka :)

Podzielcie się swoimi pomysłami na to wyzwanie :)

10 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału w wyzwaniu, ale na moim blogu już dziś pojawi się informacja o innym, moim własnym wyzwaniu. Dla mnie i... nie tylko ;)
    PS: Tę książkę chcę wypożyczyć w następnej kolejności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Katarzyna ma świetne książki. Koniecznie muszę i inne poczytać jej książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne też pożeram :D Zostały mi jeszcze do połknięcia 3 z serii owocowej (Poziomka i Lato w Jagódce), "Czarny Książę" ( na to chyba mam największą ochotę po lekturze "Mistrza") oraz cała seria Kronik Ferrinu (czekam na jakieś zbiorowe wydanie :) )

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc nie znam tej pisarki, więc może czas nadrobić zalrgłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieści są poruszające, zabawne, myślę, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Bardzo polecam zapoznać się z twórczością K. M.

      Usuń
  4. Czytywałam swego czasu książki Katarzyny Michalak, ale jakoś od dawna po nie nie sięgam. Chyba trzeba będzie to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością! Mój plan na ten rok przewiduje przeczytanie wszystkiego, co wyszło spod pióra Pani Kasi :)

      Usuń
  5. czytałam już... o tej książce :P
    mimo, że zbiera same pochwały chyba jednak się nie skusze - coraz mniej mam czasu na typowe "obyczajówki", wolę co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie jest "typowa obyczajówka" :) Może jednak znajdzie się chwilka :)

      Usuń