10 stycznia 2015

Tydzień z książką - dzień 6

W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć mojego literackiego Guru. Zatem przedstawiam Wam Paulo Coelho*.


Zapraszam do poznania historii, którą opisuje on w "Alchemiku".

To książka od której zaczęła się moja przygoda z Mistrzem słowa pisanego. Dostałam ją od siostry na urodziny, jakieś 7 lat temu. Przyniosła mi ją wieczorem. Byłam tak ciekawa, co kryje się w środku, że nie zwlekając ani chwili, zaczęłam czytać i.... przepadłam! Skończyłam rano. Było warto.

Historia jest ponadczasowa i przepiękna.
Pewnego dnia pasterz Santiagio wyrusza na poszukiwanie skarbu, który ukryty jest najprawdopodobniej w Egipcie. Napotkani po drodze ludzie (sprzedawca kryształów, Cyganka, Król) namawiają go na podróż do egipskich piramid.

Z przedstawionej opowieści dowiadujemy się, że każdy ma Własną Legendę, czyli misję, którą musi zrealizować, choćby miał poświęcić jej wszystko, co posiada.








"Kiedy czegoś  gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć" - tak rzeczywiście jest :)
Dlatego uważam, że warto sięgnąć po tę książkę i odbyć podróż w poszukiwaniu własnego Skarbu, razem z Santiago.
Nie zwlekajcie!
Wierszokletka

A na koniec coś specjalnego**

*, ** - zdjęcia z archiwum prywatnego, dostałam w prezencie urodzinowym, w 2009 r. :)

2 komentarze: